"SYLVESTER STALLONEEE"

Skolan har börjat och det märks verkligen. Idag var inte min dag. Jag hade en mardröm, en dryg morgon som innehöll fina händelser som när varmvatten röret i badrummet hade fått en läcka och skapade en översvämning som resulterade i panik, telefonsamtal och rörmokare. Och komma försent till skolan såklart.
I skolan skrattade jag dock mer än jag gjort den senaste månaden. Klassen har varit saknad.
Sen hade vi idrott och jag kom hem, trött och hungrig. Åt lite mat, pluggade och belönade mig själv med Bridget Jones. Somnade tio minuter in i filmen.
Yes, skolan har börjat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara du borde uppdatera oftare men annars är din blogg helt fucking awesome (läser regelbundet :p)

Ha det bra ! Kram

2010-01-12 @ 19:40:12
Postat av: Jag

Tack så hemskt mycket!

Jag ska försöka uppdatera oftare. Ibland har jag en period då jag inte orkar och ibland kommer det fem inlägg på en gång. Men jag ska försöka uppdatera ofta. Lovar!

Puss

2010-01-12 @ 22:33:48
URL: http://favouriteworstnightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0