Random facts

1. Jag är väldigt paranoid av mig. En jobbig vana jag har är att jämt kolla mobilen när jag pratar om något hemligt för det känns som jag råkat trycka in en knapp och ringt någon som hört allting. Kollar samtal, checkar datum och klockslag grundligt. Kan hända att jag tittar två gånger.
2. Jag brukar skoja om att bli CIA agent men jag är faktiskt rätt seriös på att bli det. Om allting går bra och jag studerar i USA efter studenten och får bra betyg så varför inte?
3. Jag har väldigt kort stubin. Jag kan bli förbannad på bråkdelen av en sekund över småsaker.
4. Jag pratar med mig själv på engelska rätt ofta. Speciellt när jag gör sallad. Matprogram!
5. Jag tycker inte om att kategorisera mig själv men nu är det faktiskt så att det bara blir att jag lyssnar på en och samma genre. Men jag har en guilty pleasure. RUN DMC säger jag bara hahahaha.
6. Mina drömmar är fucking OUT OF CONTROL. Finns inga gränser. Ofta vaknar man och skrattar vid tanken av drömmen. Pappa skyller på min livliga fantasi. Kanske är det så. Mina kompisar får sig ett gott skratt när jag berättar kan jag säga i alla fall.
7. När jag är ensam hemma sätts Mr. Brightside på på högsta volym. Hårborstar, mobiler och hårspray flaskor blir mikrofoner.
"Jealousy turning saints into the sea/Swimming through sick lullabies/Choking on your alibis"
8. Jag kan känna mig mycket äldre än människor jag pratar med. Människor som är äldre än jag själv det vill säga. Det är en underlig känsla.
9. Det jag får mest komplimanger för är det jag hatar mest med min kropp.
10. JAG ÄLSKAR RYMDEN men jag är absolutely terrified of flying. Rymden skulle innebära att jag däckade av rädsla så fort farkosten tog av. Men rymden är intressant. Men jag forskar hellre på planet earth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0