MTV Video Music Awards.

Igår, eller ja, idag var det VMAs! Som alltid stannar jag uppe hela natten för sånna här galor. Lite galet ja, men så värt.
Kanye West tar traditioner på allvar, i år var det Taylor Swift som fick ett besök på scen av en missnöjd Kanye under hennes tal. Stackars Taylor.
Lady Gaga var lika utflippad som vanligt, hon körde på tema mystik antar jag för man fick se ytterst lite av hennes ansikte i de tre utstyrslarna hon bar. Muse och Green Day, som jag båda ska se i Oktober spelade på galan. Muse körde Uprising och Green Day spelade East Jesus Nowhere. Helt mäktigt alltså! Mer pepp än vad jag är nu går det inte att bli. Del tre av New Moon trailern visades också på galan. Väldigt mycket Volturi kan jag säga.
Men nu ska jag dricka upp resten av mitt kaffe och försöka bli pigg! Hörs senare.

MTV Shows
Movie Trailers - Movies Blog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0