All these things that I've done

Jag kan lära mig ett och annat av den msn smilisen med dragkedja för munnen. Jag har beslutat mig att hålla tyst. Inte säga mer än vad det behövs. Tydligen kan man inte lita på människor. "Åh, jag säger bara till henne. Hon är min bästa vän, hon säger inte"
Tänk det som en kedja och varje person du säger till tänker precis samma och du finner dig själv blottad, sårbar, utställd.. you name it.
SÅ. Jag tänker hålla tyst.

Tänkte bara skriva snabbt om idag. Idag såg vi film på engelskan. American History X. Kan rekommendera den starkt! Väldigt hemsk men bra film med starkt budskap. Edward Norton har huvudrollen i den filmen. Behöver jag säga mer?

Efter skolan kom jag hem och städade hela huset och pluggade lite. Oh lovely Onsdagar. Sen hamnade jag framför datorn- såklart.
Snart är det helg och det är grymt! Muse släppte, haha låter fel men nåja, två förband som ska följa dom hela UK turnén och vissa Europa datum. Big pink i UK och Biffy Clyro i Europa. Jag hoppas på något stort men Muse har ju inte bästa historiken över bra förband. Stalingrad Cowgirl 07 är ett bra exempel på det. Well, vi kan bara vänta och hoppas.
Jag har också börjat läsa på Da Vinci koden igen. Dan Brown är gud.
Finns inte så mycket att säga så det är bäst att gå och lägga sig nu!

Kram.

Kommentarer
Postat av: jannika.

you can trust me.

2009-09-16 @ 23:23:42
Postat av: sham.

and me.

2009-09-20 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0