Peacemaker

Tänkte skriva ett snabbt blogginlägg innan jag återgår till pluggandet. Jag vaknade med världens migrän efter några få timmars sömn så det blev att stanna hemma. To say things straight är hemma mycket bättre än att gå till skolan alls i nuläget. Hemma finner jag lugnet, något som inte finns i skolan. Går jag till skolan gör jag verkligen ingenting. Och jag är en sån som inte behöver hjälp så mina frånvaro timmar (jag skolkar inte, timmarna registreras även om man har godkänd frånvaro vilket jag har) stiger. Jag har en irriterande tendens att övertala mig själv att stanna hemma. Konstigt nog får jag bättre betyg av det(i och med att jag pluggar när jag är hemma.) men inte ska man stanna hemma hela tiden? Lite synd tycker jag. Men nu kan jag äntligen göra klart alla uppgifter som ligger som ett moln över huvudet. Puss.


Förresten så tycker jag att ni borde lyssna på den här låten! Peacemaker från 21st century breakdown. Galet bra måste jag säga! Har satt sig på hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0