Nöffnöff vaccinet, Hugh Grant och smärta.

Igår sprang jag några ärenden när pappa kom med ett förslag. Nej jag skoja, jag sprang inga ärenden men det lät proffsigt att säga så. Jag stod med mina kassar med nya kläder och ett fånleende på läpparna.
"Juste, man kan vaccinera sig i vårdcentralen idag!"
Ett sadface ersätter mitt happyface och tjugo minuter senare står jag med en spruta i armen. Arggghhh!
Saken med nöffnöff vaccinet är att jag inte kan bry mig mindre. Det är inte något jag tänker på men när man vaknar, förlamad och med ett huvud på 39801989129 kilo går jag från "jag bryr mig inte" till "ANTI VACCIN!". Antar att det är värt att må dåligt i några dagar för att slippa influensan så jag får bita ihop.
Det är där Hugh Grant kommer in i bilden! Jag älskar hans filmer trots att han är "likadan i alla filmer han gjort". Vem bryr sig? Det är så han ska vara såå snart blir det en liten filmkväll med mig själv. 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0