LISTA.

Vad heter du? - Sara
vart bor du? - Stockholm
Trivs du där? - Jovars
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - Hehe nej
Favoritdjur? - Katter!
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder
Festar du? - Nej
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? 6
Kan du baka bullar? - Ja-a
Bläck eller blyerts? - Bläck. Haha hittar jag en bläckpenna skriver jag min namnteckning tre tusen gånger om!!
Mc donald's eller burger king? - McDonalds, helt klart.
Är du allergisk mot något? - Pälsdjur, pollen
Äger du ett busskort? - Yes sir. Plus tillochmed!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - Sammetskjol, skjorta, svart tröja, massa halsband, strumpbyxor och underkläder
Nästa mål i ditt liv? - Få de betyg jag vill ha.
Vad såg du senast på tv? - Top model
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå?"
Vem ringde dig senast? - Pappa
Vad sa den som ringde? - "Ska jag hämta dig?"
Antal timmar sömn inatt? - cirkus 8 timmar
Sov du ensam? - Japp
Hur lång är du? - 161,5-162.
Hur länge har du bloggat? - Öh länge. Har ju haft en del bloggar innan den här. Och den här skapades inte igår heller. Så rätt länge.
Röker du? - Nej
Hur länge tänker du blogga? - Tills jag tröttnar

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng - Öeh jag vet inte.
Såg dig gråta - Jäklar jag vet inte.
Fick dig att gråta - Privat.
Du gick på bio med - Alexander
Du gick på stan med - Alexander
Skällde på dig - Mamma
Skickade ett e-mail till dig - Facebook

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Haha neh
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Näj
Tar du droger? - Nej
Vad är du mest rädd för? - Oj mycket. Mörker. Höga höjder. Och Billy från Saw förstås.
Vilka kläder sover du i? - Stora t-shirtar (då menar jag stora. Pappas XL tröjor)
Vart vill du gifta dig? - Hms i dunno.
Vad hatar du verkligen? - Ouppmärksamma vänner
Har du varit kär? - Är
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja
Är du ett hälsofreak? - Pfff

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja
Är du ensam nu? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Dåliga
Vill du gifta dig? -  Ja det vill jag.. tror jag. Jo, ja det vill jag.
Vill du ha barn? - Ja

FAVORIT
Rum i huset? - Hmm mitt.
Typ av musik? - Brittiskt. Men liksom, jag lyssnar på mycket.
Månad? - Juni eller typ December.


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej :D
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja
Sagt "jag älskar dig"? -Nej
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Alltid
Kramat någon? - Ja

SENASTE
Låt du hörde: Babydoll-The Fratellis
Film du såg: En Julsaga
Sak du stal: Jag har aldrig stulit

FÖRSTA
Första bästa kompis: Kim HAH
Första inhandlade skiva: Ingen aning
Första förälskelse: Typ Stelius, dagis xd
Första begravning? Farmors. Enda.
Första piercing/tatuering: Öronen

SENASTE
Senaste människa du slog: Räknas att bita? Alexander isåfall. Eller jag klöste också. HM
Senaste stora bussresan? Bussresa? Haha damn jag har inte åkt buss så långt. Bara inom stockholm.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Kolla in alla snygga look a likes på min blogg! Du kan även ge mig tips om nya look a likes, eller varför inte skicka in en bild på dig själv - så jag kan leta upp DIN look a like? :)



Nu har jag även frågestund, så fråga på ;)

2009-11-08 @ 22:18:59
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0