Ny design

Jag fixade ihop en ny design. Det kändes som det var på tiden. Idag har jag suttit hemma och funderat över katter (hm ja) och varit ute och handlat. Tanken var att vi skulle ut och grilla men det sket sig. Tack och lov. Jag har ingen lust alls att gå ut.
Jag peppar inför Augusti då jag kommer ha världens bästa tre veckor. Way out west, Coldplay veckan därpå och slutligen London i en vecka. Det känns ändå lite ovärt att längta tills efter sommarlovet men sommarlov är over rated atm.
Snart ska jag ut på promenad. Egentligen så orkar jag inte men jag vill inte dissa mamma. Och att jag har en god chans att fånga lite bilder. Var länge sen!
Idag finns det inga bra filmer som går. Fucking hell, sommarlov=filmer? Vad hände med det?
Jag har för mig att Beck går på TV dock. Annars stickar jag eller peppar inför Harry Potter. Woho, som jag längtat!
Usch nu måste jag sätta punkt för mitt meningslösa babbel.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0