fredag

igår var jag hos kusinerna. det var trevligt och så men när jag vaknade kände jag mig... hm som man gör när man är bakis. haha fattar inte varför.
idag så fyller mamma och pappa 16 år (alltså dom har varit gifta i 16 år).

haha, när vi är hemma hos mina kusiner så fotar jag alltid i toaletten. och det är inte snygga bilder utan mobilbilder där man inte kan se mitt ansikte. woho. tradition kanske?
på den tredje bilden ser ni min bög-råtta. han brukar ha en rosa väska men jag hittade inte den :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

"när jag vaknade kände jag mig... hm som man gör när man är bakis. haha fattar inte varför."

HAHAHAHAHAHA<3



grattis till dina fox :>

2009-01-11 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0