pax

Sara, säger:

pax på luke p och alex t!!

anna säger:

meeeeeeh

anna säger:

pax på pete

anna säger:

och på faris, och på hela horrors : D

Sara, säger:

haha you can have him

ÅÅH. 

Sara, säger:

fan  

anna säger:

mohaha

Sara, säger:

HAHA jag tänkte säga jules men han är amerikansk

Sara, säger:

Sara Casablancas

Ohlala

anna säger:

pax på nick valensi

anna säger:

för han är H O T

anna säger:

pax på robert pattinson : D

Sara, säger:

HAHAHAH NEEEJ

Sara, säger:

nejnej

Sara, säger:

oh no she didn't 

anna säger:

OH YES I DID!

Sara, säger:

HAN ÄR BRITTISK OCKSÅ

anna säger:

MOOHAHAHHAHAHAHHAHAH



vi har liv
anledningen till att jag lägger upp denna.. eller ja är för att jag läst ut breaking dawn och är nu ett obsessed twilight fan girl.
och att jag såg världens hetaste klipp på robert igår.
jag som lovade mig själv att inte bli lika obsessed som alla andra.
well, that went to hell :D

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, han är minminminminminmin!!!!!

moaahhahahahahah <3333

2009-02-25 @ 19:54:41
URL: http://dimmigadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0