life sucks and then you die- yeah i should be so lucky

första dagen av sportlovet.
s k ö n t
jag ska till sumpan med min bff (hahah). hon ska på något solarium. jag tror jag drar till myrorna while she's there.
resten av veckan blir väl kolla på tv och dricka loads of kaffe. jag ska träffa arvin med tror jag. trevligttrevligt. since vi inte setts på god knows hur länge.
hah, alltså det är läskigt hur mycket jag börjat blanda engelska och svenska. ibland kan jag bara förklara saker på engelska också.
spooky, yes. cool? no.
egentligen så orkar jag inte uppdatera bloggen för jag är såhär "ah idag gjorde jag det och det" . hur intressant är det?
menmen
that was it
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

fu..

2009-02-23 @ 13:58:47
Postat av: jessica

det är intressant! <: jessica goes creepy stalker (a)

2009-02-23 @ 17:03:30
URL: http://alwayswhereineedtobe.blogg.se/
Postat av: jannika

and i miss you, sara

2009-02-23 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0