I'm feeling supersonic, give me gin and tonic

Nu är bilderna överförda och kameran är tom. Jag tittade igenom bilderna och fan vilket år jag haft!

Juni
1000D fick ersätta min trasiga 400D på min födelsedag. I Juni grillade jag mycket och var på picknick. Jag träffade Alvmo, Simon, Jessica, Rebecca och Sham. Jag var på Gröna Lund på nationaldagen och såg Kungafamiljen på vägen hem. Breaking Dawn var min bibel




Juli
Juli gjorde jag inget speciellt. Tanken var att jag skulle till Hultsfred men det sket sig som vi alla vet. Juli gick åt att längta till Augusti. Lite picknick ibland. Var mycket med Knaskusin<3
Kings of Leon var det enda som snurrade i mp3n.
(tog närmare än närmast närbilder på mig själv hahahah)
Tittade OFTA på Sagan om ringen trilogin



Augusti
Augusti, konsert månaden. Var på Way Out West i Göteborg och såg Arctic Monkeys, Lily Allen och Vampire Weekend. Dansade till fin musik i ösregn i lila ponchos. Träffade Jessica och Anna. Såg Coldplay på Stadion.
Pratade mycket med Sebastian.



September

Skolstart. Tråk. Mycket plugg. Längta till Muse. Köpte biljett till Green Day. Fick influensa. Fick biverkningar av alla mediciner dom skrev ut åt mig. Åt på Östermalm med familjen varje helg.



Oktober

Oktober såg jag världens finaste och bästa Green Day på Globen. Det bästa jag sett. Såg Muse på Hovet. Även det var helt jävla bäst. Var mycket med Alexander. Träffade världens finaste Jannika. Tog avsked av knaskusins lägenhet. Fick en ny mobil. Drack mycket hallonsoda
(Försökte ta upp fotandet)



November
Sämsta månaden i år. Massa plugg och ångest.



December
Än så länge har månaden varit bra. Sham reste till Egypten och det är lite tomt. Jag förlorade någon som stod mig väldigt nära men med Arcitc Monkeys återhämtar man sig. Pratar mycket med Sebastian, älskar julkänslan, längtar till Roskilde.


Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0