Reptilia

För den som frågade om bild på kavajen finns en bild på den i det inlägget. Idag ska jag (äntligen) se Public Enemies! Wiho. Idag är det även 13 dagar kvar till wow. Nu har nedräkningen börjat på riktigt!
Haha, kul att allt kul händer nu på slutet av sommarlovet. Well, well. Jag har ingen prio-lista inför WOW. Angående krockarna drabbar dom inte mig egentligen. På fredagen vill jag egentligen bara se Arctic Monkeys som mest. Lördagen är Vampire Weekend och Lily.
Orka hardcore-köande inför Coldplay också. Jag är dömd att se en liten bit av himlen, som bäst! Klockan fem på morgonen used to be "wow, garanterat en plats längst fram" Men nejdå.
Crap. Bollocks. Shit.
Hih, andas, Sara.
Jag saknar Sham också. Jag verkar inte få tag på henne, så om du läser det här- text me, bitch!

Äsch, det var nog allt. HEJDO.


Kommentarer
Postat av: sham

jag har inga pengar pa mobilen! och internet funkade inte, men i'm back now hoe :) miss u 2

2009-08-04 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0