Fyra dagar, fyra dagar, FYRA DAGAR

Rubriken säger allt. Fyra dagar till Way Out West. Gosh, det kommer bli så himla bra. Hoppas den här veckan går fort.
Imorgon ska jag och knaskusin till någon resturang! Haha, yeaaah. Sen måste jag ner till stan och ta en runda i kungsan för det är ung 08. Och nej, jag är inte någon sån som hänger där hela tiden men varför inte liksom? Jag är i desperat behov av tidfördriv in any kind. En annan as grym grej är Coldplays turné board. Nu är det bara två datum innan Stockholm. Jag kommer ihåg när Stockholm låg längst ner i listan och jag var fortfarande helt galen av pepp.  Nu är det 12 dagar kvar!
Nu ska jag hjälpa min bror med sin slips!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0