mississippi kan vänta!

hej hej hej.
imorgon är det wombats. jag är pepp. jag kommer missa sista timmen i skolan och så ska jag träffa världens bästa jannika. hihi. 
idag har gått rätt bra. jag redovisade i matte och fick veta att jag ska bli uppflyttad i svenskan. jag ska också redovisa i engelska imorgon. 
haha jag kommer ihåg då jag hatade håkan hellström och hatade håkan hellström-hysterin men se nu. nu äger jag några håkan skivor och lyssnar på honom non stop. 
idag köpte jag nme men blev besviken >: sverige är så efter! dem köper in ett nummer och så hoppar dem över ett och köper in nästa. så jag har missat den STOOORA arctic monkeys postern. 
nåja, det var lite bra saker i tidningen. 
hoho nu ska jag plugga
cheers 

Kommentarer
Postat av: jannika

vi ses snart älskling <3

2008-10-09 @ 00:13:15
URL: http://citizenerased.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0