mercury

yay !
bloc party kommer hit i februari nästa år nananana.
idag har allt gått trögt. jag skulle träffa jannika men det sket sig så jag har suttit framför datan och skrattat ihjäl mig med min bror.
alltså jag vet inte varför men det kännssom om det är en söndag.
på måndag är jag ledig! loves it!
ska nog städa hela huset då.
och vänta!
wombats var bäääääääääääääääst! jag fick tords vattenflaska. jag har hans saliv i mig. höhö
och han fick mina solglasögon som han inte tog av liksom yay .
jag är så jävla glad haha -fangirl-
men det var fotoförbud så jag fick inga bra bilder förutom två suddiga mobil-bilder. 
systemkameran fick jag lämna hos dem. fan.  

cheers!

Kommentarer
Postat av: jannika

wombats var bäst. du är bäst.

jag saknar dig. <3

2008-10-14 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0