dancing to electro pop like a robot from 1984

HEJ HEJ HEJ !
idag var jag hemma för jag är smittad med ett dödligt virus! hm nejrå. jag är sjuk.
spenderade halva dagen med att ligga i sängen och kolla på filmer.
pappa kom hem vid lunch och sa att jag fick använda 'hans' data som har all musik i sig. sen stack han till jobbet igen. tyst tänker man, men nej. massa underbar musik!
åh jag har alla arctic monkeys b-sidor och sånt här. och i bet you look good on the dancefloor är kanske världens mest sönderspelade låt. jag har själv lyssnat sönder den sen jag började gilla arctic monkeys för massa år sen. eller ja, sen whatever people say i am, thats what i'm not. men jag tröttnar aldrig på den. värsta feel-good låt.
nu insåg jag att jag babblade på om en låt lol. snart får jag loads of cash till pengar.
det gillar vi.
haha, jag har skaffat msn i mobilen så HA mamma och pappa, the joke is on you. för er som inte vet så har alla datorer i hemmet kod pga. mitt 'databeroende' som inte ens är nära hur mycket alla andra i min ålder brukar använda datan.
men det är segt att skriva med mobil och så men nåja, bättre än ingenting.
så ni som trodde att ni slapp mig när jag loggade ut, think again !
nej, gud vad tragisk jag är. eheh.
konstigt blogg inlägg men det är jag det .
jag känner att jag avslutar alltid med 'konstigt inlägg'  men det gör jag inte. lol
aja
cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0