cause she isn't there to hold your hand

idag vaknade jag sent. för sent. mamma tycker  jag behövde få en dags vila så hon rang till skolan.
jag är så jävla trött.
sitter och skriver på min analys i engelskan. går rätt trögt.
jag ska flytta till Raoul Wallenberg nästa termin, om jag inte får plats i engelska dvs. kunskapsskolan drar bara ner mig och visst, jag riskerar att bli mobbad och whatever men allt för betygen.
sen blir det endå gymnasium och shit.
jag borde städa egentligen men jag har ingen ork. jag orkar ingenting.
på måndag kommer pengarna though. höstlov med för den delen. nästa vecka kommer bli bra.
hoppas jag.
det har blivit som en rutin. öppna datan, kolla luger,ticnet och myspace för att sedan bli besviken. kooks måste komma snart. måste. de har varit överallt! unfair.
och ja, visst såg jag dom på arvika men en spelning med dom skulle vara bättre.
nu ska jag tvinga mig själv att städa.
cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0