And Lucio is my middle name

Idag har jag varit duktig. Jag har städat hela huset. Dammsugit, torkat golven och allting! hihi
Och så har jag gjort massa steg i skolan. Allt går bara uppåt!
Haha, min pappa sitter här och asgarvar. Det är kul. Jag kan inte låta bli att le. Lol.
Snat ska vi ut. Till Solna. För min bror har turnéring (fotboll) där. Sen ska vi äta ute. Fan. >:
Usch jag hatar att jag ser så bred ut på headern. Det är bara för att jag ändrat på storleken!
Om 5 dagar är det Wombats på debaser. Pepp!
The Pigeon Detectives kommer hit. Till Stockholm och till Lund. Eftersom det är åldersgräns här i stockholm så blir det väl att jag åker till Lund och sover hos mina kusiner. Dem vill man ju inte missa!
En annan bra sak är att Arctic Monkeys släpper en live dvd i November. Woho! Trailern är jävligt bra och jag kan inte vänta tills jag får lägga vantarna på ett exempel.
Ja, det var allt från mig.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0