i would love to kiss you

Lovar du att vara ärlig? visst
Du heter:  sara alexandra
Smeknamn: lilo, humla, beejay, sarawii
Låt just nu: this scene is dead-we are scientists<3
Beroende av: kaffe,musik
Favoritkaraktär(er) i bok: dobby i hp, edward i twilight och lite sånt
Vem behöver du mest just nu? sham
Vad tror folk om dig? fråga dem?
Stämmer det?: eh
Vad får du oftast komplimanger för? min stil ibland och vissa kommenterar mitt utseende men det dem säger stämmer inte.
Vad säger du för att imponera på någon? haha men har ingen speciell fras eller något. beror ju på vad man snackar om och så va
Brukar du skratta för dig själv? haha ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "puss,jag älskar dig<3'
Vilken är din favoritmålning? heh
Vart bor du: sthlm baby
Trivs du där: jadå
Äger du några converse: yesbox
Festar du mycket: lols
Sprit, cider, vin eller öl: dunno
Brukar du bli full: nesch
Vad har du för mobil operatör: tele2
Är du allergisk mot något: pollen
Har du haft sex idag: ofc tss
Nästa mål i ditt liv: bli smal
Hur svarar du i mobilen: 'hallå?'

Vem ringde du senast: papi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag vet inte?
Antal sömntimmar inatt: 5
Sov du ensam: mhm
Tycker du om din pappa: ja
Brukar du komma i tid: ja
När mår du bra: när jag inte mår dåligt (i)
När blev du fotad senast: eh jag fotade mig själv igår men seenast någon fotade mig var väl pappa någon gång innan vi skulle ut till bilen
Hur känner du dig nu: trött, förvirrad...kär?
Vanligaste färg på dina kläder? svart,blå, vit och grå
Vad tycker du om dina fötter: små fast det är bra. gillar inte stora fötter
Är du smart: ja, det kan man väl säga

Är du aktiv i skolan: hm visst
Vad saknar du: fint folk, fika,pengar
Hade du en bra kväll igår: ja. plockepin med grabbarna<3 HAHA
Favorit dryck på morgonen: vatten helst men pucko om det finns
Rakar du benen: ja
När brukar du gå och lägga dig: 01:00-02:00
Är du blyg: beror på vem jag är med.. men ja, jag brukar vara rätt blyg
Sysslar du med någon idrott: nej.did
Vill du hellre ha mail än brev: nej. brev är mys

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: eh jag är kort och liten (inte åldern,ree's) så jag är lätt påverkad. så inte så mycket skulle jag säga
Har du spytt offentligt: ja
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: haha jag gör inget pinsamt. brukar sitta och fnissa över allt annat som händer.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jag vet faktist inte
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: josefine,sham,jannika,mamma,pappa,bess
Är du nöjd med ditt liv: nee
Om inte, vad vill du ändra på: allt som har med mig att göra
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: njaaaa typ inte men min stil är lite indie och så
Är du bortskämd: var
Vad gör du i morgon: skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0