skeleton, when we were young it was easy

jag har skaffat sån ipod med musik! (som ni verkligen älskar liksom)
jag har fastnat för skeleton song så den fick bli först. kate nash är bra. och fin. och ge mig hennes röst. HAHA min pappa har liksom sett henne.
idag kommer lite mer släkt hit.
igår var trevlig och så men jag orkar inte idag med. snart kommer mamma skrika att jag ska komma och hjälpa henne med köket. just wait and see.
igår fick jag massa trevliga saker! hoppas jag blir pepp på att börja fota igen.
imorgon ska jag träffa sham och veronica i stan. vi ska shoppa. höhö. loves it.
saknar båda två.
vet inte vad jag ska köpa egentligen men det blir väl kläder i guess.
åh jag är dålig på det här med att blogga.
jag gillar att läsa andras... men skriva själv.. nej.
känns som om jag har världens tråkigaste liv.
det kanske jag har?
okej, nu vill mamma att jag diskar. 
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0