ny klänning och bio!

idag var jag och såg the day the earth stood still. den var bra.
inte sån wow-film precis. men bra.

klänning till nyår btw:
 
och det ser konstigt ut vid brösten men det är bara för att den var stor.
36 var för stor och 34 kändes lite obehaglig. men blir väl att lämna tillbaka och ta 34an i alla fall. den satt fint men jag gillar inte tight men det är så det ska vara.... i guess.
jag känner mig fet fast än vågen visar att jag gått ner två kilo. jag borde vara glad. men jag känner mig fet ändå.
och ni får tåla att det är en dålig mobilbild tagen i provrummet

Kommentarer
Postat av: veronica

sy in den kanske lite då?

2008-12-13 @ 11:03:28
Postat av: jag

men jag kanske förstör den då. vill inte ta den risken :C

2008-12-13 @ 11:16:51
Postat av: charlie

jag har inte glömt dig, hehe

nice klänning! hahah

och duu, ses på coldplay :D

2008-12-13 @ 11:44:09
URL: http://faze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0